Vil du løpe fort på Holmenkollstafetten?

03.04.2017 - 13:07 Ingen kommentarer

Foto: Mette Bugge

6 uker! Du har 6 uker på deg til å komme i form til Holmenkollstafetten!

 

Mye kan gjøres riktig på de ukene og mye kan gjøres galt... Etappene på stafetten er mellom 370 og 2840 meter, som defineres som mellomdistanse. Det krever spesielle økter for å kunne løpe best mulig på disse distansene. Som selvutnevnt ekspert på mellomdistanse løping etter å ha trent og konkurrert i verdenstoppen gjennom mange år, har eg mange tips til deg.

Eg vil altså gjerne hjelpe deg eller ditt lag til å bli så gode dere kan på disse ukene. Tankene mine er å følge deg/dere med optimalt treningsopplegg, ukentlige treninger og kanskje foredrag. Det kommer an på hva du/dere trenger.

 

Dette vil være en betalt tjeneste og du må sende meg en mail på ingvill@winningfood.no eller legge igjen din email i kommentarfeltet for at vi kan bli enig om omfang og et godt tilbud. Eg har i det siste vært coach for et par løpegrupper og synes det er helt supert!

 

Ikkje vær redd for å ta kontakt om det "bare" er deg som har lyst å bli litt bedre enn i fjor. Eg håper vi får en felles gjeng som kan møtes for noen økter der vi kan pushe litt og bli kjent med de ulike arbeidskravene etappene krever.

 

Wohooo dette blir supert! Men vær rask med tilbakemelding sånn at vi kan starte i dag!

 

- Egenreklame -

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits